KLEM (17)

546- "afveegde" - collage - A4



STER

Ik treur niet om droomverlorenheid

Ik weet wat ik deed als ik deze had
afgezworen die
Natuur die met mij zich afveegde.

Die wie zich met mij afveegde ik
begraaf mijn gezicht in deze
aanblik, ik wil niet weten die, wie met mij
zich afveegde, te weten

Ik treur niet om droomverlorenheid

want ik treur om droomverlorenheid
want ik kan niet anders treuren dan om
droomverlorenheid


Kees Ouwens, Klem, Athenaeum - Polak & Van Gennep, Amsterdam 1984, p.23





de originelen van de hier afgebeelde LYRIEK-collages zijn, ter ondersteuning van de NEUE KATHEDRALE des erotischen Elends  te koop aan 1 LYRIEK, de cryptomunt van de Vrije Lyriek.
U kan in Euro of in Ecocheques betalen - de koers van de LYRIEK vindt u op http://nkdee.be/lyriek.txt - mail naar dirkvekemans@yahoo.com

Reacties

Populaire posts