HERINNERINGEN AAN EEN VORIG JAAR 16/19


143 - "steigerend" - Collage - A4




Maar ik woonde in de myte,
De gebrekkige dubbelganger, mijn geloof
En mijn gelukkige kanker.


Herhaaldelijk, herhaaldelijk en plots alleen
Begrijp ik als een voorwaardelijke grijsaard
De onmens die berust,
Dezelfde woorden in dezelfde wereld.


Dezelfde taal, mijn lichaam
Dat ik verkondig, en gij en ik
Impotent in het steigerend stof
Van onze luie liefde.
Zo begon, slechts een beweging
De terugtocht naar mijn puin.



 Hugues C. Pernath, Gedichten, ISBN 90-774-4171-9, p. 162





De collages worden verkocht aan 1 LYRIEK (ong 10€, zie KOERS), de cryptomunt
van de Vrije Lyriek.


De opbrengst van de verkoop komt ten goede aan   

PLATFORMPLEE.NL

een literair programma van de Neue Kathedrale des erotischen Elends i.s.m. SADÀ\EXPOSADÀ .

STEUN
de gratis aangeboden
ONLINE LITERATUUR!
Koop een collage*!
 de opbrengst van de collageverkoop wordt integraal besteed aan hostingkost van  PlatformPLEE, gedrukte uitgaven van de aangeboden teksten en de verdere uitbouw van het platform!
   Informatie over de LYRIEK?
LEES: Waarom de LYRIEK ons redden kan...
*mail naar dirkvekemans@yahoo.com om te bestellen


Reacties

Populaire posts