HERINNERINGEN AAN EEN VORIG JAAR 7/19

133 - "schaterlach" - Collage -A4



Een schaterlach, en staar
Want nu ben ik bang.
Nu ken ik de angst, bekijkend in de ogen
De wrede kans, het sterven
Eens, en buiten jou.


De stad bleef gezegend, een andere stad
Een brief.
Een argument tussen mijn oog en mijn hart.


En zie: waarom deze gedachte?
Waarom dit verval?
En dit terwijl ik over tanden spreek
En iedereen, het gezelschap tegenwoordig,
Voorzichtig met de tong mijn tanden betreurt.


 Hugues C. Pernath, Gedichten, ISBN 90-774-4171-9, p. 152





De collages worden verkocht aan 1 LYRIEK (ong 10€, zie KOERS), de cryptomunt
van de Vrije Lyriek.


De opbrengst van de verkoop komt ten goede aan   

PLATFORMPLEE.NL

een literair programma van de Neue Kathedrale des erotischen Elends i.s.m. SADÀ\EXPOSADÀ .

STEUN
de gratis aangeboden
ONLINE LITERATUUR!
Koop een collage*!
 de opbrengst van de collageverkoop wordt integraal besteed aan hostingkost van  PlatformPLEE, gedrukte uitgaven van de aangeboden teksten en de verdere uitbouw van het platform!
   Informatie over de LYRIEK?
LEES: Waarom de LYRIEK ons redden kan...
*mail naar dirkvekemans@yahoo.com om te bestellen

Reacties

Populaire posts